Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2014 15:28 - Мондиалът започна с фалшива дузпа за Бразилия
Автор: footballfen Категория: Спорт   
Прочетен: 1247 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 13.06.2014 16:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Бразилия – Хърватия 3:1

Резултатът определено лъже. Двата отбора бяха равностойни и дори хърватите на моменти имаха надмощие. Особено в последните минути. Hеочаквано слаба Бразилия. Не помня скоро да са имали толкова трагична селекция. Винаги са правили впечатление с нападението си, а сега се хвалят със защитата. Колко струва тя, видяхме добре. Първо автогол, после няколко пропуквания, които като по чудо нe донесоха гол.
За капак съдията свири една от най-смехотворните дузпи, виждани на световно първенство. Без нея хърватите можеха и да вземат заслужената точка, защото третият гол дойде заради масираното им атакуване, което ги оголи в дефанзивен план.






Тагове:   мондиал,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Има интереси във футбола, които ...
14.06.2014 15:25
Има интереси във футбола, които диктуват и резултатите, това е ясно- пред очите на целия свят съдията на три пъти ги подкрепи неправомерно бразилците. Такова дебелоочие не бях виждала. Не само дузпата, сякаш им бе малко че водеха, та и последния гол го вкараха поради това, че той не свири фал, направен от бразилците в средата на терена. Едвам успях да успокоя половинката си, тя и моята не е лесна, така съм му набрала вече на този съдия, направо има късмет че не съм играч от хърватите. Навремето играех футбол заедно с всички пловдивски братовчеди и приятелите им на задната непавирана улица. Често бях вратар и нещата във футбола са ми доста ясни. Баща ми също ме водеше неделно време по мачове. Вместо да се люшкам на люлките виках "Само Левски". Поздрави!!
цитирай
2. footballfen - Има интереси във футбола, които ...
14.06.2014 17:57
kasnaprolet9999 написа:
Има интереси във футбола, които диктуват и резултатите, това е ясно- пред очите на целия свят съдията на три пъти ги подкрепи неправомерно бразилците. Такова дебелоочие не бях виждала. Не само дузпата, сякаш им бе малко че водеха, та и последния гол го вкараха поради това, че той не свири фал, направен от бразилците в средата на терена. Едвам успях да успокоя половинката си, тя и моята не е лесна, така съм му набрала вече на този съдия, направо има късмет че не съм играч от хърватите. Навремето играех футбол заедно с всички пловдивски братовчеди и приятелите им на задната непавирана улица. Често бях вратар и нещата във футбола са ми доста ясни. Баща ми също ме водеше неделно време по мачове. Вместо да се люшкам на люлките виках "Само Левски". Поздрави!!


И аз знам няколко жени, които са играели футбол, но все пак си е странно.
Бразилия винаги е била подкрепяна, а сега очаквам още повече заради домакинството. В Youtube гледах репортаж от един стар мач Бразилия-СССР. Три дузпи не дадоха за руснаците, а всяка от тях беше с хватка от джудото. Сега пък за нищо дадоха. Е, така ще да е.. ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: footballfen
Категория: Спорт
Прочетен: 62598
Постинги: 28
Коментари: 36
Гласове: 380
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930